0724.246.292 / 0722.196.233
Luni - Vineri: 8:00 - 18:00

  • Accesul in Centrul de Training este permis incepand cu ora 08.15 pentru organizator si 08.30 pentru participanti.
  • Pentru masa de pranz organizata cu catering propriu se taxeaza 1 euro / persoana + TVA pentru folosinta spatiului dedicat, pentru debarasare si curatenie.
  • Nu este permis accesul in sala de curs cu orice fel de produs alimentar, exceptie facand apa, cafea, ceai si alte bauturi racoritoare.

Conditii de anulare a rezervarii :

Pentru sali de conferintee

  • Cu sau 5 zile inainte de eveniment - FARA PENALIZARE
  • Cu 5-3 zile inainte de eveniment - 50% PENALIZARE
  • Cu sau mai putin de 72 ore inaintea evenimentului - 100% PENALIZARE

Pauza de cafea si pranz

  • Cu cel putin 72 ore inaintea evenimentului - fara PENALIZARE
  • Intre 48 ore si 24 ore inaintea fiecarui eveniment - 100% PENALIZARE
  • Nu se percep penalizari pentru rezervarile anulate cu cel putin 10 zile inainte de eveniment

Penalizarea se aplica la valoarea serviciilor anulate: sala conferinte, pauza cafea si pranz

  • Pentru persoanele fizice se percepe o garantie de 200 euro / laptop, garantie care se restituie in momentul predarii echipamentelor inchiriate. Rezervarea echipamentului este confirmata in momentul semnarii contractului de colaborare.
  • Atat la livrarea laptopurilor cat si la preluarea acestora se vor semna procese verbale de predare-primire.
  • Proprietarul închiriază echipamentul aşa cum este el la data livrării şi nu este răspunzător pentru modul de funcţionare, design-ul, eficienţa comercială sau conformitatea lui pentru un anumit scop.
  • Proprietarul nu este răspunzător de pierderea, deteriorarea sau cheltuielile legate de produsele inchiriate, care se datorează utilizării de către chiriaş a echipamentului.
  • Proprietarul nu este răspunzător de nici o daună/pierdere suferită de chiriaş prin utilizarea produselor închiriate.
  • Chiriasul are obligatia să nu intervină în nici un fel asupra echipamentului (pentru reparaţii, îmbunătăţiri, improvizaţii etc.), în caz contrar fiind obligat la plata integrală a preţului acestuia. De asemenea, chiriasul are obligatia sa achite contravaloarea eventualelor reparaţii efectuate de Proprietar, reparaţii impuse de întrebuinţarea echipamentului cu nerespectarea prevederilor art.12.1 şi 12.2. ale contractului de colaborare.
  • Pentru nerespectarea termenului de restituire a bunului închiriat locatarul se obligă să plăteasca chiria aferentă zilelor de întârziere, plus o penalizare de 5% din valoarea totală a echipamentelor închiriate, pentru fiecare zi de întârziere.
  • Dacă echipamentul este furat, pierdut sau deteriorat, Chiriaşul trebuie să plătească Proprietarului valoarea acestuia în maxim 3 zile de la facturarea lui, în caz contrar fiind obligat la plata de penalităţi de 5% din valoarea facturată pentru fiecare zi de întârziere. După ce această plată a fost efectuată, Chiriaşul va deveni proprietarul echipamentului şi va avea dreptul să caute orice modalitate de compensare permisă de legile româneşti pentru echipamentul furat, pierdut sau distrus.